Odchudzanie bez kitów | Wideo | Treningi | Ćwiczenia izometryczne na jędrne pośladki
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Wideo ćwiczenia na odchudzanie Treningi

Ćwiczenia izometryczne na jędrne pośladki



Ćwiczenia izometryczne to specyficzna forma treningu siłowego metodą skurczów izometrycznych, podczas którego mięśnie są napięte, ale nie zmienia się ich długość.

 
Metoda opiera się na zasadzie, że mięsień jest tym intensywniej ćwiczony im większy opór jest mu stawiany. Podstawowe ćwiczenie polega na dociskaniu częścią ciała do nieruchomego przedmiotu napinając mocno mięśnie, wytrzymaniu tak przez pewnego czasu i rozluźnieniu mięśni.
 
Aby osiągnąć zadowalające efekty należy trenować regularnie. Z czasem mięśnie stają się prężne, nabierają elastyczności i sprawności. Izometria zdobyła stałe miejsce w programie treningu zawodników olimpijskich i uprawia ją coraz więcej sportowców wyczynowych.
 
Ćwiczenia izometryczne nie wymagają specjalnego pomieszczenia ani przyrządów.Trenować można wszędzie, w każdym momencie dnia. Zarówno leżąc w łóżku jak i siedząc przy biurku, stojąc koło ściany itp. Na przykład leżąc na plecach z rękami wzdłuż tułowia można wciskać mocno głowę w poduszkę licząc wolno do sześciu, co powoduje naprężenie mięśnie szyi i karku i tym samym ich wzmocnienie.

- każde ćwiczenie należy wykonywać przy stuprocentowym nakładzie siły

- oddychać spokojnie podczas ćwiczenia

- nie napinać nigdy mięśni zrywami

- opór przeciwstawiany mięśniom musi być tak duży, żeby wykluczał wszelki ruch
 

 



Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze:





konkurs podstrony Dodaj przepis Jadłospis Ilość energii na posiłek

Najnowsze video